- Prekes galima grąžinti per 14 darbo dienų, nenurodžius priežasties, jeigu prekės grąžinimas atitinka žemiau aprašytus nuostatus.
- Jeigu prekė sugedo dėl gamintojo kaltės ar pasitaikė brokas, suteikiame 2 metų garantinį keitimą.
- Prekės siuntimo išlaidas, grąžinant prekę pardavėjui, apmoka Pirkėjas.
- Pirkėjo teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties
1.1 Pirkėjas per 14 (keturioliką) darbo dienų gali nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai pranešdamas apie tai Pardavėjui elektroninio pašto adresu info@topmed.lt. Priežasties Pirkėjas aiškinti neprivalo.
1.2 Terminas 14 darbo dienų skaičiuojamas nuo tos dienos, kai Pirkėjas atsiėmė prekę pasirinktu būdu.
1.3 Nutraukdamas pirkimo-pardavimo sutartį Pirkėjas grąžina pardavėjui prekes, o Pardavėjas Pirkėjui gražina pinigus.
1.4 Pirkėjas praranda teisę nutraukti sutartį jei prekės yra išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių. Išorinės pakuotės atidarymas, būtinas prekės apžiūrai, nėra laikomas išpakavimu. Ši nuostata plačiau yra aprašyta Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalies 5 punkte.
- Prekių ir pinigų grąžinimas
2.1 Tinkamos kokybės, užsakymą atitinkančios prekės nėra keičiamos į analogiškas Pardavėjui nesutikus. Šią nuostatą nusako Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimo Nr. 738 metu patvirtinto „Mažmeninės prekybos taisyklių“ 17 punkto 17.17 papunktis.
2.2 Netinkamos kokybės ar užsakymo neatitinkančios prekės gali būti grąžinamos Pardavėjui per 14 darbo dienų. Pardavėjas įsipareigoja apmokėti prekių siuntimo išlaidas ir prekes pakeisti tinkamomis arba pašalinti visus kokybės defektus. Jei Pardavėjas tinkamų prekių neturi, jis privalo grąžinti pinigus Pirkėjui.
2.3 Pirkėjas grąžinimo atveju prekes siunčia Pardavėjui paštu, paštomatu ar pristato kitu būdu, kurį Pardavėjas nurodo Pirkėjui telefonu arba elektroniniu paštu. Pirkėjas privalo nurodyti gavėjo bei siuntėjo adresus, o siuntą supakuoti taip, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu.
2.4 Pardavėjas pinigus už prekes grąžina į Pirkėjo banko sąskaitą arba išsiunčia kitas prekes tik po to, kai gauna grąžinamas prekes.
2.5 Pardavėjas neatsako už siuntas su grąžinamoms prekėms, kurios buvo netinkamai paženklintos, supakuotos, pamestos arba dėl kitų priežasčių nepasiekė Pardavėjo arba buvo sugadintos dėl Pirkėjo kelties. Nutikus tokiam atvejui pinigai Pirkėjui negrąžinami.
„Nordeson™“ 100 naktų bandomasis laikotarpis ir grąžinimo politika
1. Grąžinimo teisė
1.1 Grąžinimas priimamas per 100 kalendorinių dienų nuo pristatymo datos.
1.2 100 naktų bandomasis laikotarpis galioja tik pirmam pagalvės pirkimui iš kiekvieno namų ūkio.
1.3 Reikalingas galiojantis pirkimo įrodymas (užsakymo patvirtinimas arba sąskaita faktūra).
1.4 Grąžinti galima tik tiesiogiai iš nordeson.com (arba oficialių „Nordeson™“ distributorių) įsigytas prekes.
1.5 Visos nemokamos prekės („dovanos”) taip pat turi būti grąžinamos kartu ir joms taikomos tos pačios (2. Grąžinamų pagalvių būklė) sąlygos.
2. Grąžinamų pagalvių būklė
Dėl patalynės gaminių intymaus pobūdžio visos grąžinamos pagalvės turi atitikti higienos ir kokybės standartus:
2.2 Pagalvė ir užvalkalas turi būti švarūs, nepažeisti, be dėmių, kvapų ar naminių gyvūnų plaukų.
2.4 Už gaminius, kurie rodo netinkamo naudojimo, nepriežiūros ar antisanitarinės būklės požymius, pinigai negrąžinami.
Patarimas: kad pagalvę būtų galima grąžinti sklandžiai, bandomojo laikotarpio metu rekomenduojame naudoti pagalvės užvalkalą arba apsaugą.
3. Prekės siuntimas
3.1 Siuntimo išlaidas padengia klientas.
3.2 Pagalvė turi būti tinkamai supakuota, kad siuntimo metu ji nebūtų pažeista (nebūtinai originalioje pakuotėje, bet įsitikinkite, kad pagalvė yra gerai apsaugota).
3.2 Neatsakome už grąžinamas prekes, prarastas ar sugadintas transportavimo metu.
4. Pinigų grąžinimo procesas
4.1 Kai jūsų grąžinta pagalvė bus gauta ir patikrinta, gausite patvirtinimą el. paštu.
4.2 Patvirtinto grąžinimo suma bus grąžinta į sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas per 2–5 darbo dienas.
4.3 Siuntimo mokestis nėra grąžinamas.
5. Negrąžinamos prekės
5.1 Pagalvės, grąžintos nehigieniškos arba pažeistos.
5.2 Prekės, įsigytos iš trečiųjų šalių pardavėjų arba neįgaliotų mažmenininkų.
6. Netinkamų prekių reprodukcijos mokestis
Siekiant laikytis griežtų higienos standartų, visos grąžintos pagalvės yra kruopščiai tikrinamos. Jei prekė grąžinama su matomomis dėmėmis, kvapais, naminių gyvūnų plaukais ar kitais naudojimo požymiais, pasiliekame teisę:
6.1 Atmesti grąžinimą ir išsiųsti prekę atgal klientui
6.2 Iš grąžinamos sumos išskaičiuoti 25–50 EUR reprodukcijos mokestį (priklausomai nuo pagalvės būklės).